Izjava HiPP kompanije

Dragi roditelji,

Istraživanje kvalitete proizvoda koje je provela Hrvatska agencija za hranu uključilo je i HiPP-ov proizvod HiPP dječja hrana- Bio riža i mrkva s puretinom.

U vezi spomenutog proizvoda HR6530, HiPP Riža s mrkvom i puretinom, želimo naglasiti da se ovaj proizvod prodaje na hrvatskom tržištu već dugi niz godina sa svojom izvornom recepturom od mrkve, riže, puretine i repičinog ulja.

Radi se o dokazanoj i popularnoj recepturi koja se godinama koristila i u Njemačkoj.  Zbog promjena zahtjeva njemačkih potrošača glede njegove konzistentnosti, receptura proizvoda je prilagođena 2010. godine u Njemačkoj. Tada je dodana mala količina krumpira.

U Hrvatskoj je izvorna receptura bez krumpira bila vrlo popularna zbog svog osobito jednostavnog sastava, što je savršeno pogodno za hipoalergeni koncept  prehrane dojenčadi. Zato se receptura nije mijenjala u to vrijeme.

S našeg gledišta, njemačka i hrvatska receptura mogu se smatrati jednakima po svome sastavu. Kako bi se postigla dovoljna količina ugljikohidrata, njemačka receptura sadrži rižu i krumpir (8%), a hrvatska umjesto toga ima veću količinu riže.

S obzirom da se karakteristična  proizvodna svojstva dvaju proizvoda ne razlikuju, slika  proizvoda i naziv proizvoda su slični.

Dodatno, željeli bi naglasiti da spomenuti proizvodi nemaju isti broj artikla. Hrvatska verzija ima svoj poseban HR prefix, koji je povezan s odgovarajućom recepturom u našoj internoj bazi podataka. Različite recepture ne znače da je proizvod manje kvalitetan.

Za HiPP je dobrobit djece uvijek u fokusu, bez obzira gdje žive. To znači da kvaliteta svih HiPP proizvoda uvijek mora biti u skladu s našim izvanrednim visokim HiPP standardima kvalitete, bez obzira na tržište na kojem se proizvod prodaje.

Zbog aktualne javne rasprave o različitim recepturama u europskim zemljama shvatili smo da bi, na žalost, ovaj postupak mogao dovesti do pogrešnih interpretacija. Stoga smo, kao posljedicu ove rasprave, sagledali recepturu proizvoda  HiPP "Riža s mrkvom i puretinom" u smislu njenog potencijalnog izjednačavanja, te ćemo je tijekom sljedećih nekoliko mjeseci ponovno pokrenuti s prilagođenom recepturom koja je jednaka njemačkoj.

HiPP je prisutan na hrvatskom tržištu od 1991. godine. Zbog velikog povjerenja hrvatskih kupaca u naš brand, u Hrvatskoj  možemo ponuditi asortiman od 233 proizvoda. 226 proizvoda, što znači 97% njih, imaju identičnu recepturu u usporedbi s proizvodima koji se nalaze na policama u Njemačkoj i drugim zemljama Zapadne Europe. Samo šest proizvoda ima drugačiju recepturu, i oni su proizvodi razvijeni posebno za hrvatsko tržište.

Konačno, želimo naglasiti da regulacija cijena u maloprodaji ovisi o  maloprodajnim lancima  te njihovoj poslovnoj politici. Osim toga, u obzir treba uzeti i veću stopu poreza na dodanu vrijednost u Hrvatskoj (13%) u odnosu na Njemačku (7%), za dječju hranu.

U slučaju bilo kakvih dodanih informacija, slobodno nas kontaktirajte putem Kontakt obrasca.

Vaš HiPP