Izbornik

Uvod u izazov!

Svaka knjiga započinje uvodom. Da Vam olakšamo i pripremimo Vas za Izazov, donosimo smjernice za 7-dnevni uvod u Izazov:

1. Krećite se svaki dan minimalno 30 minuta (hodanje ili trčanje, ovisno o mogućnostima).
2. Pijte dovoljno tekućine. Pokušajte slušati svoj organizam samo malo više nego što ste to činili do sad.
3. Svaki dan odradite lagane vježbe istezanja.
4. Recite doviđenja gaziranim pićima, kruhu, tjestenini, brzoj hrani, slatkišima i alkoholu.

Pratite ove smjernice i za 7 dana uđite u Izazov spremni!
Zdrav život postaje navika. 

Kako su u životu tri najbitnije stavke trening, prehrana i spavanje, tako i mi započinjemo s tri stavke:
a)      Razgibavanje i zagrijavanje
b)      Trening
c)      Istezanje

Dnevne navike jače od dijete:
1.       Pomisli na svoj cilj (ujutro)
2.       Istegni se (min. 10 minuta)
3.       Čaša vode prije obroka (svakog)
4.       Planiraj obroke (unaprijed)
5.       Jedi polako (uvijek)
6.       U šoping ne idi gladan (nikad)
7.       Kreći se (min. 30 minuta)
8.       Naspavaj se (bilo kad)
9.       Uživaj u miru (min 15. minuta)
10.     Prati napredak (na kraju dana)
11.     Prati izazov (25 dana)

 

Prije svakog treninga najbitnije je napraviti dobro zagrijavanje i tijelo pripremiti za trening. Kako to kvalitetno napraviti pogledajte u videu:

 

Nakon svakog treninga, najbitnije se istegnuti a kako to napraviti pogledajte u videu: