Održivost je tradicija HiPP-a.
Već više od 60 godina tvrtka se vrlo svjesno bavi ovom temom. U skladu s tim, HiPP je više puta zauzimao prvo mjesto u reprezentativnim anketama kao tvrtka koja najviše polaže na održivi razvoj.
Ovo povjerenje zadobiveno od strane potrošača nas ohrabruje da nastavimo putem kojeg smo izabrali, u potrazi za novim perspektivama i nastavimo s novim inovacijama. Budućnost je orijentirana na ekološki prihvatljivu proizvodnju visoko kvalitetne hrane kao središnji stup naše strategije održivosti.
Naši kriteriji, smjernice i obveze temelje se na međunarodnim GRI standardima (Global Reporting Initiative). Naši postupci trebaju biti mjerljivi, transparentni i vjerodostojni. Tako možemo dati svoj doprinos da se vrijednost još više održi – za dobrobit kupaca, zaposlenika, partnera i okoliša. Od 1995. HiPP objavljuje redovita izvješća o rezultatima zaštite okoliša i održivom upravljanju i svojim ambicioznim ciljevima za budućnost.